Alla inlägg under januari 2009

Av matilda pasanen - 11 januari 2009 17:27

SEX POÄÄÄNG :D   för skönt måste jag säga, att vi vinner mot WSK Lindesberg med 4-2 och att div vinner sin match, VIKTIGT! 

just nu leder vi även mot rönnby med 2 poäng, nu håller vi tummerna för rönnbys motståndare och hoppas på en bra match! :)


aja, nu är jag fått i mig lite proteiner och nu ska jag vidare och kolla på när syster spelar:)


hade

Av matilda pasanen - 11 januari 2009 10:41

godmorgon på er!

det börjar inget bra med min blogg måste jag säga, igår varken hann eller kom jag ihåg att skriva, men ny tar jag nya tag.

igår jobbade jag på morgonen, efter var jag helt död, vid tio, så jag låg och kikade på film till klockan tre ^^ efter det kikade jag på brors match med åsbrogangster, mycket roligt faktiskt :D

efter spelade hanna(KFUM) mot hovsta, som jag kikade på.

på kvällen blev det tacos och film igen :)


vad har jag framför mig:

matchet mot WSK lindesberg idag, måste bli vinst eftersom vi ligger tvåa i serien med 1 poäng efter rönnby.

efter måste jag tyvärr plugga, vilket jag borde just nu oxå faktiskt..

sen ska jag kika på systerysters match ikväll, kulkul:)


ciao:)

Av matilda pasanen - 9 januari 2009 16:28

hejsan!  nu tänkte även jag, efter en "lunch" med jessika ´(även kallad pussy) och lina, börja blogga. Vi får väl se om jag hinner med, men jag gör ett försök :)


dagen då: först skola, men börja halv ett så de kan jag väl inte klaga på.

sedan äta med tjejerna :)

och nu sitter jag och skriver mitt första blogginlägg^^

ikväll ska jag till Ölmbrotorp, hoppas jag stavade rätt. Till hanna för att spela guitar hero men bäst av allt sjunga ABBA singstar:D  blir säkert en bra kväll. får se vem mer som dyker upp:)

men blir en tidig kväll, hanna skulle spela match imorn och jag ska ju jobba. Hoppas matilda inte är sjuk imorn oxå, (min jobbarkompis, vi går oxå i samma klass) idag var hon hemma för feber. men vi håller tummarna! :) 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards