Direktlänk till inlägg 21 december 2009

21e december

Av matilda pasanen - 21 december 2009 17:28


JULSTRESS I ALL ÄRA


jag hatar morgonrockar! och lindex!

min kära syster önskar sig en morgonrock i julklapp, och självlart tänkte lillasyster vara snäll och ordna med den (hoppas hon inte läser detta)

men hur omöjligt ska det vara att få tag i en?

jag hittade en på lindex och tänkte; ahaa, jag slår till!  går fram och ska betala, men får då reda på att det är 50% rabatt om man är clubmedlem,

och för att göra en lång historia kort så gav jag mig tusan på att tjäna i de där procenten, men när jag efter mycket om och men ÄNTLIGEN fixat ett lånat clubkort, jo men självklart att de har slutat med erbjudandet då!   SUCK


dessutom har jag beslutsångest över murres julklapp, så svårt att köpa till killar, han önskade sig en bok om hur man får kvinnor på fall, men det är bara min nödlösning!


dagens har spenderats på java med Hanna och Lina, ( och helt otippat dök murre upp oxå! )

sen cyklade jag till sofia ( i mina alldeles för kalla kläder) och umgick med henne malin och johanna,  rolig dag helt enkelt


dags för träning, malin kommer snart hit och hämtar upp mig:)

ciao

 
 
Ingen bild

Jessika

23 december 2009 00:33

nu fattar ja varför malin aldrig dök upp.. :p

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av matilda pasanen - 8 januari 2010 10:48

    tack och hej , kära blogg jag glömmer inte dej   huruvida den där överskriften stämmer eller inte, tänker jag inte svara på... egentligen var de väl inte tänkt att några lögner skulle skrivas på denna hederliga blogg. men äsch   i v...

Av matilda pasanen - 3 januari 2010 19:26

  Ingen död, än så länge!   Nyårsafton går inte annat än att hurra! Började med resa till Växjö, lunch sen lite powernap o så, på kvällen fixade vi tre-rätters, vi dukade upp superfint och vid åtta plingade gästerna på dörren!   det blev ...

Av matilda pasanen - 1 januari 2010 16:05

  Dagen efter   efter en hel dags segande i soffan, uppskattat visserligen, så hamnade jag framför datorn för att vila ögonen lite, jovisst har skurit fyra gula lökar så ni förstår säkert varför det ska bli lasagne:)    medans våra smålän...

Av matilda pasanen - 31 december 2009 07:36

  ÖNSKEMÅL önskemål om att resumera 2009 har framkommit, varsågod; (möjligt att listan fylls på senare pga av stundens tidsbrist)   *Tjejvasan 3 mil på längdskidor utfördes tillsammans med min Vasa-Jessy * Valborg (värd att nämna, riktigt ...

Av matilda pasanen - 31 december 2009 07:16

  NYÅRSAFTON ALLESAMMANS   nu är packandet klart, och jag sitter halvsovandes i soffan, gick upp för tidigt, suck, dessutom var jag uppe sent, pga av pappsen som var på prathumör, dessutom ringde det stup i ett, Varför stänger man inte av t...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards