Alla inlägg under maj 2009

Av matilda pasanen - 22 maj 2009 09:45


händer mycket, men tydligen inte tillräckligt mkt för att hamna här


sen 15/4, då det sista inlägget lades upp här, så har en hel del hänt..

måste kolla kalendern, vad hände 15/4 ?

jo jag var sjuk, 15e är en vecka sedan idag. den tiden ska jag nog kunna citera ihop


jag var sjuk fredag..

lördag jobbade jag mellan 7-10, på städ, sen började nästa pass med korvförsäljning på korvbrödbagarens cup, med sarah, mikaela, kajsa, hagis och macke, endast vi jobbade mellan 13-21, seegt, men rullade ändå på=)

på kvällen kom jag hemcyklade i full fart för att titta på eurovision song contest, men somnade efter sju bidrag

vaknade på söndagen; där har jag endast dåliga minnen, allt ifrån att bli väckt av en dammsugare, bvryta av smörkniven, spilla ut kaffe,morgonen var i tårar med andra ord^^   eftermiddagen vet jag ej vad jag tillbringade tiden med..


måndag var det skola som vanligt, allt börjar trappas ne, så skönt.

tisdag, skola, innebandymöte, sprngrunda med kajsa, tack för den!

onsdag, skola, matte nationella, gick mkt bra tror jag =) träningsvärk... på kvällen var det grilln ing hos linda, enormt lyckad måste jag påstå :)

torsdag, åkte till farmor och farfar, sedan till myzan, hem igen för en promenad med med jaffa, sen studsmattan och GREVEHOLM med malmskär, händelselik dag!

möjligtvis därför jag vaknade upp såå himla trött idag,

ska till örebro med jaffa senare, hon har ju faktiskt inte sett mitt place där ÄN!!!   sen måste jag plugga, blää


aja, men nu ska jag ringa jessika och tala lite skit med henne :D

puss, ciao

Av matilda pasanen - 15 maj 2009 13:11


Dessvärre ingen förändring


jag har många roliga nyheter, men först ska jag väl berätta att jag försökt ta mig i kragen för att börja blogga igen, men motivationen är på botten, har till och med varit sjuk ett par dagar, och inte ens då trycka fram några rader.

detta är illa!


ska försöka ta nyheterna i ordning;

1. fyllt sjutton, värt att nämna, även om det är en trist mellanålder!

2. var i London, många fina bilder på bdb-matildapasanen, ta en titt =)

3. vara sjuk, ingen rolig visserligen men så är det..

4. avslutat hälften av alla viktiga slut prov, endast den andra hälften kvar med andra ord =)

5. försäsongen drar igång nästa vecka:)   dessutom med lammkött! otroligt glad över detta

6. hos tandläkaren idag, mitt problem med huvudvärken är löst, och här ska ni få höra receptet på min medicin; ska dygnet runt, i en månad, gå och tänka på att inte bita ihop tänderna, en tungas avstånd mellan raderna, är bra avstånd, tyckte Erik, min tandhygenist, och självklart, drog han ju skämtet; det finns nog många som skulle kunna hjälpa dig med tandavståndet, ha ha ..

någon? :D 

7. skulle även vilja nämna som slutpunkt, även om det säkert inte räknas som en nyhet, men det har varit roligt, de sista veckorna, bland annat tack vara Rask, Linda, Natis,Madde och Vibecke m.fl..   torsdag, i like


nej slut på detta..

ska till örebro snart..

blir ensam ikväll, ska ta med mig lite bra filmer så står jag nog ut.

ciao

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards