Direktlänk till inlägg 19 december 2009

19e december

Av matilda pasanen - 19 december 2009 13:47


FEMTON MINUS GRADER!


igår kollade vi på snygg,sexig singel hos murre, alltid lika roligt med alla kommentarer, för er som sett skrattar nog lika mkt som när en av bruttorna kläcker ur sig- I think you´re pregnant! haha


RAW, är inget tvprogram som jag följer, men igår tittade vi en stund på det oxå..

måste citera en norsk(namnet är totalt bortglömt) standupkomiker, (för er religösa, jag har ingen taskig tanke med detta) : "jesus gick omkring och sa- jag är guds barn!  och när det i bibeln framgår att vi alla är guds barn, inte konstigt att killen blir mördad! det var ju som om han ville säga; jag är guds favoritbarn".....     jag har nog underskattat programmet ^^


idag startade jag morgonen med en löprunda, runt sjön och så, väldigt skönt, men fy vad kallt mina kinder förfrös nog lite...


ska strax upp till farmor&farfar, men cicki, min alltid lika knasiga vän, vill följa med upp, så får väl vänta på henne först ..



ikväll ska vi fira Jessika Karlsson, som idag blir 18 år (och som för övrigt nästan frös ihjäl i kön in till frimis där de stod 1½ timme i endast kjol, ORUTINERAT!  nämnde jag att det då var 15 minusgrader??? )


men GRAAAAAATTIS :D


nu blir de lite glögg innan cix kommer

ciao



 
 
Ingen bild

Jessika

21 december 2009 13:15

vadå orutinerat?? skaru ha spö..? men på tal om inget så måste vi ta en pulka eller skridsko kväll snart! PUSS

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av matilda pasanen - 8 januari 2010 10:48

    tack och hej , kära blogg jag glömmer inte dej   huruvida den där överskriften stämmer eller inte, tänker jag inte svara på... egentligen var de väl inte tänkt att några lögner skulle skrivas på denna hederliga blogg. men äsch   i v...

Av matilda pasanen - 3 januari 2010 19:26

  Ingen död, än så länge!   Nyårsafton går inte annat än att hurra! Började med resa till Växjö, lunch sen lite powernap o så, på kvällen fixade vi tre-rätters, vi dukade upp superfint och vid åtta plingade gästerna på dörren!   det blev ...

Av matilda pasanen - 1 januari 2010 16:05

  Dagen efter   efter en hel dags segande i soffan, uppskattat visserligen, så hamnade jag framför datorn för att vila ögonen lite, jovisst har skurit fyra gula lökar så ni förstår säkert varför det ska bli lasagne:)    medans våra smålän...

Av matilda pasanen - 31 december 2009 07:36

  ÖNSKEMÅL önskemål om att resumera 2009 har framkommit, varsågod; (möjligt att listan fylls på senare pga av stundens tidsbrist)   *Tjejvasan 3 mil på längdskidor utfördes tillsammans med min Vasa-Jessy * Valborg (värd att nämna, riktigt ...

Av matilda pasanen - 31 december 2009 07:16

  NYÅRSAFTON ALLESAMMANS   nu är packandet klart, och jag sitter halvsovandes i soffan, gick upp för tidigt, suck, dessutom var jag uppe sent, pga av pappsen som var på prathumör, dessutom ringde det stup i ett, Varför stänger man inte av t...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards