Alla inlägg den 8 januari 2010

Av matilda pasanen - 8 januari 2010 10:48

 

 

tack och hej , kära blogg jag glömmer inte dej

 

huruvida den där överskriften stämmer eller inte, tänker jag inte svara på...

egentligen var de väl inte tänkt att några lögner skulle skrivas på denna hederliga blogg. men äsch


i veckan har det hunnit hinnas med en himl massa saker, orkar inte rabbla allt


dessutom, har jag bestämt mig, för att slutligen , inte bara ta en bloggpaus utan att helt ta bort sidan..

jag har inte tid, jag tar mig inte tid


så ciao mina kära (men få) läsare!

när ni ser det här, så var det sista gången ni såg mig säga ciao på ngt som liknar en bloggsida...


men innan dengår upp i rök,

vill jag ägna en tanke åt Lina Araben(då efternamnet har alldeles för många stavelser och chanser till att skriva fel)

som ska flytta till stockholm, men för att göra det hela LITE roligare har hon börjat med en flyttblogg (HURRA); packingfrenzy.blogspot.com




 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards